איך מפרסמים באינסטגרם? המדריך למתחילים

תוכן עניינים
צילום:freepik

אז יש לכם אינסטגרם ואתם תוהים איך אפשר לפרסם בו? כדאי שתדעו שרבות הדרכים לפרסם בתוכנה הפופולרית ביותר בעולם, כאשר גם הפעם הן נחלקות לדרכים אורגניות ודרכים ממומנות  עדן שרעבי מסביר על מנגנוני הפרסום באינסטה על קצה המזלג:

מדוע לא מומלץ לפרסם לבד?

תחום הפרסום באינסטגרם נחשב כיום למקצועי ושקול מאוד. אנשים שאין להם ידע מוקדם לגבי טכניקות הקידום או הבנה בסיסית במערכת הפרסום של אינסטגרם, יתקשו מאוד לתפעל אותה לבדם. גם אלו שיש להם גישה טכנולוגית טובה ומסוגלים לקלוט את העניין מהר, טוב יעשו אם יתייעצו תחילה עם מומחה קידום ממומן באינסטגרם, שיסביר להם במדויק מה עליהם לעשות.

קידום אורגני וממומן

נתחיל כמובן מהבסיס הבסיסי ביותר – הגדלת מעגל העוקבים. אתם רוצים שיעקבו אחרי הדף שלכם ושיעודדו אחרים להצטרף אליו עם הזמן. לכן מומלץ לבצע קמפיינים ממומנים דרך פייסבוק, המזמינים אחרים לעקוב אחרי אינסטגרם. בשל העובדה שמדובר בשתי תוכנות עם אותם הבעלים, אפשרויות הפרסום נרחבות ונוחות מאוד לפרסום הפלטפורמות זו בזו.

אופציה נוספת וחשובה לא פחות היא טכניקת הקידום האורגני באינסטגרם. כאן תתבקשו לייצר נראות דיגיטלית מאוד מסוימת כדי להגביר את החשיפה שלכם: לתייג עסקים ומשתפי פעולה, לפרגן ולעקוב אחרי אחרים (כדי שיעקבו בתמורה גם אחריכם), עבודה מרובה מאוד עם האשתגים (לא יודעים מה זה? רוצו להתעדכן!) וגם כמובן יצירת גריד (greed) שמורכב בדרך מתוחכמת מתמונות הממחישות אסתטיקה, יופי והמון סגנון אישי.

במה שונה הפרסום באינסטגרם מפייסבוק?

אם עד כה פרסמתם בפייסבוק והתעמקתם בעיקר בתוכן המילולי, הרי שבעידן האינסטגרם תצטרכו להעביר מסר משכנע מאוד באמצעות תמונה או סרטון. עליהם להיות יפים, מהוקצעים וממגנטים מאוד לעין ולכן פעמים רבות יהיה צורך להיעזר במעצב גרפי לטובת הקידום העקבי של העמוד.

בניית אסטרטגיית התוכן

עמודי האינסטגרם המצליחים ביותר מורכבים מ"פיצוח" של ויזואליה בשילוב עם סוגי תכנים שונים (חשיפה אישית, טיזר, משחק וכד'). הכנת האסטרטגיה תכלול היכרות מקדימה עם הקהל והשירות שאתם רוצים להציע לו, איסוף תמונות וסרטונים לטובת פרסום באתרים, תכנון תמונות אווירה אותנטיות ופחות מקצועיות ואיזון ביניהם, כך שמרבית התמונות יצטרכו לשקף אותנטיות ואילו אחוז של 20-30 בערך יהיה גרפי מקצועי ויניע לפעולה מסוימת (הגיבו… שלחו הודעה…. השלימו את המשפט… השתתפו בהגרלה… ועוד).

לסיום, כמה טיפים חשובים:

  • אינסטגרם איננו מקום למכירה אגרסיבית.
  • חלק גדול מתנופת הקידום תגיע מסטורי שנערכו בצורה מדויקת וסיסטמטית (הסטורי כולל פילוח טוב)
  • עבדו בצורה מתוכננת על פי ימים, שבועות וחודשים (הכנת גאנט שמסביר מה בדיוק מעלים בכל יום פרסום).

 

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין