איך נוהגים בצורה בטוחה על קורקינט חשמלי?

תוכן עניינים

נהיגה בטוחה בקורקינט חשמלי אינה חייבת להיות חלום רחוק של הורים רבים. הורים חוששים לרכוש לילדיהם קורקינטים חשמליים בגלל הסכנות הכרוכות בכך. עם זאת כל הורה מבין כי קורקינט חשמלי יכול להקל מאוד על ילדיו בהתניידות היומיומית. עומדים כאן שני שיקולים חשובים שדורשים מההורים לקבל החלטה לא פשוטה בלשון המעטה. אך צריך להגיד כי ישנה אפשרות לנהוג בצורה בטוחה ואחראית על קורקינטים חשמליים. בתור אתר כתיבת תוכן ותרגום מחובתנו לעסוק בסוגייה החשובה הזו. החלטנו להרים את הכפפה ולהציג בפניכם 4 טיפים לנהיגה בטוחה ואחראית על כלים חשמליים. זה יכול להיות על קורקינטים, אופניים או כל כלי חשמלי אחר שנמצא בהישג יד.

 

בוחרים את המסלול הנכון

כל מי שרוכב על קורקינט חשמלי מחויב לבחור מבעוד מועד את המסלול הנכון לרכיבה. בכל עיר ישנם מסלולים אחרים, בכל דרך תהיינה אפשרויות שונות. ברגע שאתם חוקרים היטב את הדרך, ניתן יהיה לקבל את ההחלטות המתאימות. אין דבר יותר משמח מאשר להכיר את המסלול בו תרכבו מראש וללא סימני שאלה. כולנו מבינים כי נהיגה לא מתכוננת מזמנת כמות בלתי נגמרת של בעיות ושל סכנות.

 

לא רוכבים בלי קסדה תקנית

המון בני נוער אינם חובשים קסדה בגלל שהם חוששים מה אחרים יחשבו עליהם. רכיבה על קורקינט חשמלי או על כל כלי חשמלי אחר מחייבת חבישת קסדה תקנית. זוהי לא גחמה של ההורים, מדובר על חוק שקבוע בספר החוקים והמשטרה אוכפת אותו. אם שוטר יתפוס רוכבים על כלים חשמליים ללא קסדה, הם צפויים לקבל קנס לא קטן בלשון המעטה. לכן תחסכו לעצמכם את הסכנה ותימנעו מעצמכם קנס של מאות שקלים.

 

בדיקה תקופתית לקורקינט

כלים חשמליים עלולים להישחק ככל שרוכבים עליהם יותר וככל שמשתמשים בהם בתדירות גבוהה. אנו לא מצפים מכם בכל יום מחדש לבדוק היטב את הקורקינט החשמלי שלכם. מה אנו כן מצפים שתעשו? שפעם אחת בכמה חודשים תיקחו את הקורקינט לאיש מקצוע שיבדוק אותו. בדיקה שגרתית בדיוק כמו שמבצעים ברכבים, באופנועים או בכל כלי אחר שמשתמש בדרך באופן קבוע. המטרה היא למנוע בעיות שעלולות בהמשך גם לסכן אתכם ולסכן את שאר משתמשי הדרך.

 

רוכשים קורקינט של יצרנית מוכרת

בא לכם לרכוש קורקינט חשמלי שיאפשר לכם רכיבה טובה ובטוחה? אין מקום לטעויות כאשר זה נוגע לבחירת היצרנית שמייצרת את הקורקינט. השאיפה הטבעית תהיה לרכוש קורקינט של אחת מהיצרניות המוכרות בישראל. ברגע שתרכשו קורקינט של יצרנית מוכרת האיכות שלו תהיה איכות גבוהה. הרכיבה בו תהפוך להיות באופן טבעי רכיבה בטוחה בהרבה בהשוואה לקורקינטים חשמליים של יצרניות אחרות. אל תכניסו ראש בריא אל תוך מיטה חולה בעת רכישת הקורקינט החשמלי החדש שלכם.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין