כתיבת תוכן לאתרים משפיעה רבות על איכות האתר

תוכן עניינים

מעבר לעיצוב, התוכן הוא האלמנט המהותי של האתר

יש הרבה דברים שמרכיבים אתר אינטרנט, וכל אחד מהם נבחן לגבי היכולת שלו לתרום לחוויית גלישה איכותית, לאפשרות נוחה ליצור קשר, להנעה לפעולה, לקידום במנועי חיפוש ועוד. מאחר והדבר הראשון שנגלה לעיניהם של הגולשים בכל אתר אינטרנט הוא העיצוב של האתר, הרי שחשוב להבין שעדיין, לא רק העיצוב חשוב, אלא במיוחד חשבה גם כתיבת תוכן לאתרים כדי ליצור להם יתרונות רבים ומגוונים.

אחרי הכול, גם אם העיצוב יהיה מושלם, כל עוד לא יוכל הגולש להבין מה בדיוק המסר של אתר תדמיתי או מה בדיוק מציע לו אתר מסחרי, הרי שמדובר על אריזה יפה של מוצר לא מספק. כלומר, במילים פשוטות, מדובר על מראה נהדר של אתר שלא ממש תורם למישהו שרוצה לבצע רכישה או לתמוך במהלך מסוים. תוכן איכותי שמסביר דברים לגולש בצורה ממוקדת, מכוון את הגולשים לפעולות הנדרשות, ואף מחדש אל מול תכני אתרים אחרים, הוא אם כן דבר חשוב מאוד.

 

הגולשים מזהים מיד את הבדלי האיכות בין אתרים

האינטרנט פרץ לחיינו לפני כשלושה עשורים, ומאז הוא רק הולך ומחדש לנו כל הזמן. אם בעבר הכרנו אתרים שמעוצבים בצורה מוגבלת ומציגים תוכן מפוזר או לא איכותי, הרי שהיום התמונה שונה לחלוטין. הגולשים של היום הפכו לחכמים יותר, ממוקדים הרבה יותר, וכאלו שרוצים להבין במהירות שיא מה מציע להם האתר שאליו הגיעו. לכן כתיבת תוכן לאתרים היא משהו מורכב יותר שמדגיש את פערי האיכות שניתן ליצור לכל אתר.

בין אם אנו מדברים על תוכן רדוד מאוד, ובין אם אנו מדברים על מעט מדי תוכן, על תוכן שלא פונה בצורה נכונה לקהל היעד, על טקסטים שלא נכתבים בצורה ברורה, או על תכנים ממש לא מעניינים שלא מציעים שום ערך מוסף לגולש, כתיבת תוכן לאתרים יכולה ליצור הבדל מיידי ועצום בין מצב שבו הגולשים מזהים שמדובר באתר אינטרנט שאין להם מה לחפש בו, ובין מצב שבו הגולשים מבלים זמן רב באתר עם טקסט איכותי.

 

שווה מאוד להשקיע בתוכן רציני

בעלי אתרי אינטרנט בכל מדינה מודרנית בעולם כבר מבינים עד כמה זה חשוב להשקיע מאוד בתוכן איכותי לאתר שלהם. שוב, גם אם מדובר על אתר מכירות, גם אם מדובר על אתר תדמית, וגם אם מדובר על אתר שעולה זמני לאוויר לכל מטרה ממוקדת כלשהי, כתיבת תוכן לאתרים היא דבר בעל ערך רב, והיום יש לא מעט בעלי אתרים, שאם הם אינם יכולים לכתוב תוכן איכותי ונכון בעצמם, הם שוכרים מישהו רציני לעשות זאת עבורם.

לכן, גם אם מדובר על הוצאה כספית על תכנים לכל אתר רציני, היום זה מובן כי הדבר הוא השקעה לעתיד. זאת מאחר ותוכן שכתוב נכון, באמצעות חלוקה לפסקאות, שילוב ביטויי מפתח, תצוגה מרעננת של מספורים ונקודות, כמות נכונה של מילים בכל קטגוריה ובכל חלק של האתר, ופנייה נכונה לכל קהל יעד, הוא כזה שגם אם צריך לשלם עליו, הרי שהוא בהחלט יכול להחזיר את ההשקעה בצורה משמעותית.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין