מה חשוב לשים לב שכותבים פוסט בפייסבוק או אינסטגרם?

תוכן עניינים

אם יש לכם עסק או חברה, אתם בוודאי כבר מבינים את החשיבות של שיווק ברשתות חברתיות. מה שבעבר היה נראה כמו מותרות בלבד, כיום הפך להיות עניין שהוא חובה לכל מי שרוצה לנפץ את תקרת הזכוכית. אך מה לעשות שלא כולם יודעים לכתוב פוסטים ברשתות החברתיות? הרי השאיפה היא שכל פוסט שאתם תרשמו יהיה ויראלי במיוחד, אך ברוב המקרים המציאות עולה על כל דמיון.

אך אתם לא צריכים להרים ידיים, יש כמה טיפים חשובים שאתם צריכים לדעת אותם כאשר אתם ניגשים לכתוב פוסט בפייסבוק או באינסטגרם. בזכות הטיפים האלה אתם תוכלו לבנות פוסטים נהדרים, כאלה שיוכלו לסייע לכם להשיג את מבוקשכם.

 

הקפידו לרשום פוסט עם תוכן שיווקי

תזכרו כי התוכן של הפוסט הוא האלמנט שאמור לגרום לגולשים להפוך להיות גם הלקוחות שלכם בסופו של יום. לכן אתם צריכים לדאוג שהפוסט יכיל תוכן שיווקי, כזה שיגרום לגולשים לרצות ולרכוש את המוצרים או את השירותים שלכם. אומנם אתם צריכים לדעת לשלב את התוכן השיווקי בצורה חכמה בתוך הפוסט, כך שהוא ישתלב בתוכו ובאותה הזדמנות גם יעשה את העבודה. אל תעמיסו בכל פוסט עם תוכן שיווקי, כי זה עשוי להביא אתכם לתוצאה הפוכה.

 

תבחנו את הרלוונטיות של הפוסט

בכל תקופה יש אתגרים חדשים שאיתם כל אחד מאיתנו נאלץ להתמודד, ואתם צריכים להתאים את הפוסטים שלכם לתקופות השונות. ברגע שאתם תיצרו פוסט שיהיה רלוונטי לאותה תקופה, גולשים שיקראו את הפוסט ירגישו תחושת שייכות – ואתם עשויים להרוויח מכך. בזכות הרלוונטיות של הפוסט אתם תוכלו לקבל שיתופים ותגובות, ומכאן הדרך להשיג לקוחות חדשים יכולה להיות קצרה מאוד – וויראליות זה שם המשחק בכל מה שקשור לתחום של שיווק ברשתות חברתיות.

 

תשתדלו לשלב אימוג'ים בכל פוסט

הדרך הטובה ביותר שבה תוכלו להעביר תחושות ורגשות לגולשים שקוראים את הפוסט היא באמצעות אימוג'ים. אם תדעו לשלב בצורה נכונה אימוג'ים בתוך הפוסט, אתם תוכלו להפוך אותו להיות הרבה יותר מושך עבור חלק מהגולשים. ברגע שהפוסט שלכם יראה בצורה נכונה, הוא יכול לגרום לגולשים לעצור דווקא עליו – כאלה שבכל יום נתון ככל הנראה היו עוברים עליו מבלי לשים לב, אך הכי חשוב שלא תגזימו.

 

אל תשכחו להוסיף תמונה או סרטון

לסיום, רגע לפני שאתם מפרסמים את הפוסט שלכם אל תשכחו להוסיף לו תמונה או סרטון. כל מי שמנוסה בעולם של שיווק ברשתות חברתיות, יודע כי סרטון או תמונה עושים עבודה הרבה יותר טובה מאשר פוסט עם מלל בלבד. לכן תדאגו תמיד להוסיף תמונה או סרטון, אם תשכחו לעשות את זה – הפוסט שלכם יבלע בין שלל הפוסטים שנמצאים ברשתות החברתיות והוא לא יזכה לחשיפה הרצויה.

המאמר נכתב ע"י פנטסטיק שיווק אינטרנטי – https://www.fantastic.co.il/

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין