קידום אתרים אורגני – כך עושים כתיבת תוכן לאתר

תוכן עניינים

אחד מהדברים החשובים ביותר לקידום אורגני של אתרים הוא לדאוג להכניס תוכן איכותי. הבעיה היא שלא כולם יודעים לכתוב תוכן איכותי, אך למען האמת זוהי יכולה להיות משימה אפשרית. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לפעול על פי השלבים השונים שאותם כתבנו לכם כאן. אחרי שתיישמו את השלבים האלה, תוכלו לכתוב את התוכן לאתרכם לגמרי לבד. כל מי שיש לו יכולת כתיבה טובה, ימצא את עצמו מצליח לכתוב מאמרים מעולים. הפנייה לכותב תוכן מקצועי אמורה להיעשות רק כאשר אינכם יכולים לכתוב את התוכן בעצמכם. בין אם בגלל היעדר זמן או מכל סיבה אחרת שנראית לכם מספיק מוצדקת.

 

מבנה טוב שקל לכתוב על פיו

הבעיה העיקרית של המון כותבי תוכן היא שהם עושים לעצמם עבודה קשה כל הזמן. כדי לכתוב מאמרי SEO מוצלחים יהיה עליכם לשמור פחות או יותר על אותו המבנה. מצאתם את המבנה המתאים לכם? אין סיבה שתתחילו לשנות את המבנה של המאמר בכל פעם מחדש. כתיבת תוכן לאתר לצורך קידום אורגני ידרוש מכם לדבוק במבנה הכי אפקטיבי. זה שמכיל בתוכו חלוקה לפסקאות, וגם שימוש בכותרות משנה לאורך המאמר. אם לא יהיו כותרות משנה וחלוקה ברורה לפסקאות, התוכן לא יספק את הסחורה. גם אם מדובר על תוכן שמביא איתו ערך מוסך ברמות הכי גבוהות שיש. תזכרו כי המבנה יכול להקל עליכם מאוד אל מלאכת הכתיבה עצמה.

 

שימוש מושכל במילות מפתח

בעת כתיבת תוכן לאתר יהיה עליכם לדאוג לשלב בצורה נכונה את מילות המפתח. פיזור מושכל של מילות מפתח לאורך המאמר יאפשר לכם להשיג את התוצאה הרצויה. מצד אחד אין צורך להעמיס עם מילות מפתח, מצד שני חובה להשתמש בהן לאורך המאמר. ההמלצה שלנו אליכם היא לשלב את מילת המפתח פעם אחת על כל 100 מילים. מה שאומר שאם אתם כותבים מאמר של 500 מילים, מילת המפתח צריכה להופיע בין 4 עד 6 פעמים. בכל פעם הפיזור של מילת המפתח לאורך המאמר צריך להיות אחיד מההתחלה ועד הסוף.

 

מאמר ארוך – אך לא ארוך מידיי

מאמרי קידום סטנדרטיים יהיו מאמרים שמכילים בין 400 עד 500 מילים ברוב המקרים. כמות גדולה של מילים עלולה לגרום לכך שהגולש יאבד עניין בקריאת המאמר עד טרם קריאתו. מצד שני מאמר קצר יתר על המידה, לא יביא אתכם למקום שבו אתם רוצים להיות. יהיה עליכם לוודא כי אתם כותבים מאמר בכמות מילים מספקת. מאמרים ארוכים יהיו חשובים במקרה שבו התחרות בחלק ממילות המפתח תהיה תחרות קשה. כל עוד מדובר על תחרות סבירה, אין סיבה לרשום מאמר שיהיה ארוך יתר על המידה. כתיבת תוכן לאתר מחייבת אתכם לקבוע מראש את כמות המילים שבה תשתמשו. 

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין